Căutăm coleg cu viziune antreprenoriala, experiența in elaborare si implementarea de planuri de afaceri si expertiza in domeniul managementului proiectelor finanțate cu fonduri europene.
Candidatul ideal:
-Experiență de peste 5 ani în domeniul elaborării si implementării de planuri de afaceri cu finanțare publica sau privata,
– Experiența in managementul proiectelor cu finanțare publica (POR, POCU/POSDRU, PNDR, etc),
– Studii superioare. Licența/Master în domeniul economic constituie avantaj
– Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)
– Experiență în implementarea programelor POCU reprezintă avantaj;
– Experiența în domeniul achizițiilor publice constituie avantaj;
– Disponibilitate la deplasări;
– Atenție la detalii;
– Spirit de echipă;
– Abilitate foarte buna de comunicare, relaționare;
– Cunoaște gestionarea unei afaceri;
– Abilități de planificare, organizare, coordonare și stabilirea de priorități în activitatea pe care o desfășoară;
– Capacitate de a transmite informații şi cunoștințe.
Descrierea jobului:
Consiliere antreprenorială în vederea întocmirii de planuri de afaceri şi gestionarea ulterioară a afacerii. Consultanta în domeniul managementului proiectelor finanțate cu fonduri europene.
Responsabilități:
– Realizarea activității de consiliere antreprenorială pentru persoanele interesate să inițieze o afacere;
– Analiza ideilor de afaceri şi oferirea de suport pentru organizarea activităţiilor firmelor cărora le oferă servicii de consultanta;
– Elaborarea documentației de finanțare (cereri de finanțare, bugete, planuri de afaceri, analize de piață, analize financiare, bugete, etc);
– Derularea de proceduri de achiziții pentru organizație sau clienți;
– Oferirea de consultanta şi sprijin societăților pe toată durata de implementare a proiectelor.
– Întocmire rapoarte tehnice și financiare.
Beneficii:
– salariu motivant
– bonusuri in funcție de performanțe
– telefon mobil
– laptop si/sau PC
– posibilitatea participării la cursuri de dezvoltare profesională și perfecționare în domeniu