OBIECTIVUL actiunii de informare:
Crearea unei baze de cunostinte, cu aplicabilitate in activitatea agricola, privind protectia mediului si conservarea biodiversitatii, la nivelul a 24 de fermieri care provin din sau desfasoara activitati in teritoriul GAL Stefan cel Mare.
Despre actiunea de informare:
Actiunea de informare va cuprinde informarea teoretica si informarea in teren – prin vizite de studiu. Tematica infomarii:
Actiunea de informare se desfasoara pe parcursul a 3 zile (3 nopti de cazare), in sistem rezidential – intr-o locatie situata pe o raza de maxim 200 km de mun. Iasi – 2 zile informare teoretica si o zi vizite de studiu. Se asigura, cazarea si masa – pe perioada evenimentului, sala adecvata pentru activitati si transportul organizat dus – intors, cu plecare din mun. Iasi.
Perioada de desfășurare a activitatii de informare: – 3 ZILE, IN A DOUA PARTE A LUNII MARTIE 2020.
Cine poate participa?
– 24 de fermieri: persoane fizice si reprezentanti legali ai persoanelor juridice – persoane adulte care își desfășoară activitatea agricola sau au domiciliul pe teritoriul GAL Ștefan cel Mare – in cele 14 UAT-uri din componenta GAL-ului Stefan cel Mare (minim 1 participant din fiecare comuna/oras). Teritoriul GAL Stefan cel Mare cuprinde: comunele ARONEANU, COMARNA, COSTULENI, CIORTESTI, DOBROVAT, GOLAIESTI, PRISACANI, TUTORA, UNGHENI – din judetul Iasi si ORAS NEGRESTI, com. CODAESTI, DANESTI, REBRICEA, TACUTA – din jud. Vaslui).
Condiții de inscriere:
Persoana adulta interesata de participarea la actiune trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii/criterii:
– sa fie persoana fizica sau reprezentant al unei persoane juridice – ce desfasoara activitati agricole pe teritoriul GAL Stefan cel Mare sau are domiciliul in teritoriul GAL-ului;
– persoana nu a mai beneficiat de servicii de informare – in programe finantate din fonduri publice:
– persoana este de acord sa participe la actiunea de informare pe toata perioada desfasurarii acesteia
– persoana este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal si utilizarea imaginii (materiale foto/video).
Selecția beneficiarilor se va realiza ținând cont de domiciliul persoanelor fizice sau de sediul social / punct de lucru în cazul persoanelor juridice.
În cazul fermierilor – persoane juridice, persoana care va participa la activitățile proiectului va fi reprezentantul legal / administratorul.
Furnizarea acţiunii de informare se va realiza pentru fiecare fermier, pe baza acceptului acestuia fără discriminare pe criterii de vârstă, sex, rasă, origine etnică, apartenenţă politică sau religioasă.
Documentele necesare inscrierii:
In cazul persoanelor juridice vor mai fi necesare:
Fundatia Corona poate solicita și alte documente suplimentare relevante pentru a se asigura de încadrarea corectă a participanților în grupul țintă.
Dosarele depuse se vor analiza in ordinea inregistrarii acestora la sediul Fundatiei Corona.
CALENDAR:
Perioada de inscriere: 13 ianuarie – 17 februarie 2020
Perioada de verificare dosare si selecție participanti: 17 februarie – 28 februarie 2020
Anuntarea listei de beneficiari: 2 martie 2020
Rugam persoanele interesate sa se adreseze pentru detalii si inscriere, Fundatiei Corona:
Documente necesare inscrierii:
2. Declar_proprie raspundere_actiune similara
3. Inf_consimtamant_utiliz date personale